This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

Adolescenta

Adolescenţa


Nu ne-am nascut decat odata
Si doar o viata ni s-a dat ca s-o traim,
Sa nu uiti tu iubito asta niciodata
Caci ne-am nascut pentru ca sa murim

Si-am aparut pe-acest pamant....plangand
Fara sa vrem si fara sa ne-ntrebe cineva
Iar cei ce ne-asteptau, ne-au asteptat ...razand,
Desi stiau c-o sa murim candva

Asa incat iubito, atunci cand ne vom stinge
Sa-i parasim pe toti cei dragi... razand
Pe toti acei ce-atuncea ne vor plange,
Pe cei care radeau cand ne-am nascut plangand

O inima si-un suflet ni s-a dat la inceput
Iar timpul s-a oprit lasand aripa
Deasupra noastra-atunci cand ne-am nascut,
Caci am urmat un sfat: traieste-ti clipa!

Sa nu lasam iubito durerea surda-a vietii
Sa ne raneasca inima cu-a sa prezenta,
Caci noi suntem simbolul tineretii
Si-acelui vis numit ... ADOLESCENŢA

Adolescenta, timpul marilor iubiri,
Eterne juraminte, rostite pe-nserat,
Cuvinte-nflacarate, ce au aprins priviri
Pe care noi iubito, inca nu le-am uitat

Saruturi patimase, ce se lasau furate,
Imbratisari duioase si toate care-au fost
Ma fac sa spun iubito, ca vietii capatate
Iubirea dintre noi i-a daruit un rost.

Si acest vis frumos ce-am inceput acum,
Ce n-are orizont, sfarsit sau batranete,
E pentru noi iubito un inceput de drum
Un drum ce are-un nume: a noastra tinerete.

Da, e un vis iubito, un vis de clipe sfinte
O floare de mimoza, o raza, o esenta,
M-am straduit o viata sa strang aste cuvinte
Si sa le dau un nume: eterna ADOLESCENŢA.
"Trimis de:Buzdugan Mihaela"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta pentri noi conteazaă!

Un produs Blogger.