This awesome blogger theme comes under a Creative Commons license. They are free of charge to use as a theme for your blog and you can make changes to the templates to suit your needs.
RSS

LUMEA SUFLETULUI MEU

      Îmi adun gândurile, îmi întorc stiloul cu cerneala vieţii, îmi întind braţele asupra acestei file pătate, iar lacrimile îmi cad uşor din ochii trişti, negăsindu-şi sensul vieţii departe de persoana ta! Încerc să-mi găsesc căldura şi fericirea gândindu-mă că te am lângă mine. Inima îmi este obosită iar ochii îmi sunt goi de singurătatea care mă înconjoară. Te-am zărit, am ajuns la tine, dar inima ta era îngropată în nisip. Am răscolit nisipul în neştire pentru a-ţi redescoperi iubirea! De n-aş avea iubirea, n-aş avea cuvântul! Îmi sunt şi lacrima, şi viaţa îndrăgostite de tine, de speranţă şi de dragoste. Îmi clădesc o lume magică, iar eu sunt puntea copleşită de dorinţa arzătoare a dragostei şi a speranţei care stă în faţa ta, doar să ai curajul să te laşi condus. Ai fi o stâncă în faţa atâtor fundături, preţuind fiecare clipă în doi, fiecare sărut sau mângâiere, fiecare cuvânt blând sau privire. Tot ce mi-a fost furat, vreau să regăsesc în tine. În sufletul tău ştiu că pot găsi o fărâmă de iubire. Aştept, aştept şi iubesc în tacere, plină de speranţă...
"Scris de:Leuciuc Alina"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta pentri noi conteazaă!

Un produs Blogger.